Tour de France, avagy Vác - Párizs biciklivel 2009

2009. júliusában útnak kelünk Vácról Párizsba. Közben leírom az úti élményeket (előtte meg a felkészülést).

útvonal / térkép

tour de france útvonal nagyobban...

Támogatók

Piarista Gimnázium, Vác

A résztvevők köszönik a segítséget az iskola minden dolgozójának, különösen: Nyeste Pál igazgató úrnak, Bocsa Józsefnek, Hantosné Reviczky Dórának, Murányi Tibornak, Oroszi Sándornénak, Pálfai Remignek, Sági Tamásnak, Vass Ildikónak

weboldalkészítés

Polgármesteri Hivatal, Deuil-la-Barre

Külön köszönet Dominique Petitpas alpolgármester asszonynak és Roman Ritának

Francia Cserkészszövetség

Külön köszönet Lunéville-ben Luc Florentin-nek, La Neuville-aix-Bois-ban Jean Vercoutère-nek és Claude Georges-nak, Meaux-ban Philippe és Anne-Laure Loron-nak

Czuczor Gergely Bencés Gimnázium és Kollégium, Győr

Külön köszönet Joachim és Petra Hänn-nek a szíves vendéglátásért

Kajak-kenu klub, Horbourg-Wihr

Polgármesteri Hivatal, Ormes

Külön köszönet a szobi Polónyi Évának, Szőke Istvánnak és feleségének, Mádai Mihálynak, Kakas Tibornak és Ballai Miklósnak

Friss topikok

13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kerékpárizs - 6. nap (jó reggelt Németország: Passau > Regensburg)

2009.07.24. 12:35 piarsoft

2009. július 24., péntek

Reggelre elállt az eső. Ébredés, mosakodás, reggeli ima, reggeli, sátorbontás, indulás (10:00), majd első megállás Niederalteich-ban, ahol egy templom tövénél (és egy kávézóval szembe) leültünk az árnyékba pihenni. Lassan indulunk tovább. Süt a nap! (y)

Továbbmentünk, ebédeltünk. Szélcsend és jó idő, egészen este 6-ig, amikor beborult és elkezdett szemerkélni, de szerencsére meggondolta magát. Úton a kemping felé Ábel kipróbálta milyen padkaélen biciklizni, majd leugrani róla és elkapni a kerítést és a végén egy "ipon" vállonátfordulással földet érni. 9 ponttal díjaztuk, főleg, hogy véraláfutáson kívül nem lett más baja - most úgy néz ki...

Ezúton köszönet a regensburgi tenisz klubnak, hogy megengedték az udvarukon való sátorozást!

Napi kilométerszámláló: 145 km

Nagyobb térképre váltás

4 komment

Címkék: regensburg de france tour passau piar kerékpárizs niederalteich eurovelo

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amarta 2009.07.24. 22:35:55

Jó karikázást!
Remélem, nem volt semmi bajság a tegnapi viharban, elég rossz híreket hallottunk Lengyelországból és Csehországból is. Itthon sem unatkoztak ma a tűzoltók...
Szurkolunk nektek!
(egyik anyuka)

piarsoft · http://www.piarsoft.hu 2009.07.24. 23:37:23

kedves anyuka,

ne aggódjon, senkinek sem történt semmi baja!
A vihart az úton maradt faágak jelezték, de ezen kívül semmi más.

piarsoft · http://www.piarsoft.hu 2009.07.24. 23:39:50

kedves anyuka,

ne aggódjon, mindenki ép és egészséges!
A viharra csak az úton maradt faágak emlékezteztettek...

Juhász Gábor 2009.08.03. 21:30:58

Reggel elég sokáig nyújtózkodtunk, 10 óra is elmúlt mire elindultunk. Ez aztán az egész napra kihatott. Persze nemcsak ez. A tegnapi eső nyomán ma kellemes időben volt részünk. Napsütötte területen vezetett ugyan az út, de nem volt döglesztő meleg. Deggendorfban sikerült összekeverni pár bicikliutat, ennek következtében kicsivel többet mentünk, mint amennyit kellett volna. Bogenen elég gyorsan túljutottunk, igazából Regensburgra sem lehet panasz. Persze Ábel erről biztosan másként vélekedik. Jártunk a Valhalla alatt, éppen felmerült, hogy felmenjünk megnézni, mikor elkezdett esni. Így ez kimaradt az életünkből. Helyette a Süss fel nap, fényes nap örökzöldet hallgathattuk Matyi és Ábel előadásában (basszusduett), majd a kánon következett. A Nap sütött valahol, láttuk is a sugarait, de a Nap látására végül is nem volt szükség ahhoz, hogy elálljon az eső. A mai kulturális program internetvadászatból és a Niederalteich-i templom megtekintéséből állt. A barokkosított egyház kissé morbid képet mutatott, több díszes csontváz hevert a mellékoltárokon, bordák ékkövekkel kirakva, a fej könyökre támasztva. Regensburgba későn értünk be, csináltunk pár fotót a Niebelungbrückéről és a Dómról, fél kilencre értük utol az autót a teniszcentrumban.